Femtontaggare!

Nyss hemkommen från träning, och..tja.. man kan väl lungt säga att jag befinner mig i en svacka, och så är det sista matchen för säsongen på söndag (tror jag?) nicht gut, som Nea skulle säga.

Lite mera positiva nyheter finns ju i alla fall :) Önskelistan blev ju några rader kortare igår, fast det betyder ju i och för sig att jag måste skriva mer på den senare..hmm..
Här är i alla fall ett urval av vad som fanns inuti paketen! :
Klänningen från H&M! Tjoho!! :)

 The bag!

Fick dessutom en grå t-shirt av Nea.. Som det var lite svårt att hitta bild på.. ;) Men den var jädrans snygg!
Nää, nu blir det engelska, om jag inte fastnat framför något annat... Och imorrn ska jag och mamma till stan och kolla stövlar. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback