Hmm...

Lite problem, är desperat efter sk. "allround-klänning". Vilket fick mig att börja jaga på nätet.. Inte så lyckat vill jag säga :) Jag har ju den där bilden på den perfekta klänningen, så perfekt att det inte går att beskriva (den går verkligen inte att beskriva, det blir bara konstigt..) Så jag började, som sagt, jaga på nätet... Har suttit i timmar, timmar som jag egentligen borde pluggat 2a Världskriget eller ekvationer, men det blev timmar på asos, net-a-porter, h&m,  fcuk och laredoute istället, och ändå hittade jag inte min perfekta klänning, men i alla fall några som ligger bra till:
Från Laredoute
Från Fcuk
Från Net-a-porter
Från Asos
Från H&M
Hjärnsläpp nu (: Antagligen från Asos, Net-a-porter eller Fcuk, nu skäms jag!


De två vita klänningarna känns verkligen sommar, å andra sidan betyder det ju att de inte är så "allround".
Någon som har tips på klänningar, till ett hyfsat pris? :)


Kommentarer
Postat av: cassandra

Kul att så många börjat intressera sig för klänningar!

Postat av: Sofie

förlåt, men alla var fina!

2006-12-03 @ 12:02:35
URL: http://sofiesofie.blogg.se
Postat av: Sandra

Snygga klänningar, fin smak du verkar ha! Och tack för kommentaren :)

2006-12-04 @ 17:45:03
URL: http://swegirl86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback