Hot & not-lista

T kör diggar och dissar, jag gör en hot & not lista. Här kommer min (första, men antagligen 
inte min sista) hot & not-lista:
         
HOT:                                                             
Jullov, åhh, snart snart!!                                                       
Urbanoutfitters, så mycket fina grejer. Väskorna, klänningar, men framför allt skorna!!   
O.C, kommer NÅGON missa det ikväll?!? 
Klännigar, även fast det inte är sommar går det använda tillsammamns med tjocka strumpbyxor!
Justin Timberlake, sexy back och my love och...  ja allihopa är love!
Bloggar, känns som halva Sveriges befolkning har en egen blogg. Men det gör ju inget, bara kul att läsa. 
BP är me i striden i alsvenskan!! Tjohoo!! (Även fast djurgården är nr. 1!!)  
Thailands-vädret, sol, sol sol!! 

NOT:
Sommarlov... känns lååångt tills sommarlovet kommer.  
Gina tricot. Hmmn... (nästan?) ALLA äger minst ett plagg från Gina. 
Buffy & vampyrerna, kollar någon fortfarande på det?? tveksamt... 
Gympaskor tillsammans med klänningar.... big no-no!! 
Scissor Sisters, "I don´t feel like dancing" hur många gånger har vi hört den??
Dagböcker, har väl nästan dött ut pga av allt bloggande, eller? 
AIK? 
Stockholms-vädret, behövs det ens någon förklaring? Don´t think so. 

Kommentarer
Postat av: Tessan i Thaland

naw, thailandsvadret :) nu blev jag glad!! (:

2006-11-18 @ 08:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback