Update

Hoppas att alla haft en god jul, för det har jag, trots megaförkylningen ;)
Det har vart en riktigt kul helg, som alla Julaftnar.
Mat, godis (jag vet inte hur många pepparkakor jag har tryck i mig!) och julklappar i mängder!
Men paketen är ju inte det viktiga, det är ju gemenskapen (a lá Arne Weise)!
Förresten så dissar jag halvt Oldsberg, han var tråkig. Arne Weise ÄR ju jul!! Det tycker jag i alla fall.
Tja, på tal om julklapar (precis, "på tal"...) så blev jag väldans lycklig över presenten från min supergulliga lillebror (nej, han är inte alltid min supergulliga lillebror...:) ), aja presenten var i alla fall ett nagellack från Chanel i färgen Ballerina, så lillebror tycker nog om mig, trots allt. Och dessutom var han väldigt noga med att säga att det var äkta. ("Det är äkta, jag lovar! Jag lovar!! Det är inte fake!)
Ångrar inte Nea sig över att dissa sin lillebror och julklappar till/från honom på julafton? (:
Jag, däremot, skäms aningen över det jag köpte till min supergulliga lillebror, knappt värt att nämnas.
Men jag slår på stort till hans, födelsedag som kommer snart, istället :) Hoppas det duger.

Jag ser nu att det blev en himla lång berättelse om ett nagellack, men se det som en hyllning till min bror! (:
Jag kommer ändå att ha ångrat detta inlägg ganska snart, jag menar, han kommer väl inte fortsätta att vara supergullig för alltid?

God Fortsättning på Er!!

135993-246
 Nagellack från Chanel/Lillebror. 



Fick ni något kul eller oväntat?


Kommentarer
Postat av: Sara

Gullig lillebror att ge dig nagellack från Chanel:) Själv sitter jag och försöker få ett någurlunda resultat av mörka naglar med mitt Maybelline nagellack och ,jaa det går sådär.

Postat av: Sandra

jag fick pirates of the carribean 2 av min lillebror.. och det va för att han ville se den själv ;) hahaha

2006-12-25 @ 23:09:25
URL: http://imitthuvud.webblogg.se
Postat av: Malin Kb

Jag fick en plattång av min brorsa, framsteg från hans sida med tanke på att jag fick en kaktus förra året. Den var inte ens inslagen och så säger han stolt "Den kostade bara 15 kr." Vad vore man utan småbröder ?? ;)

2006-12-26 @ 00:02:58
URL: http://malinkb.blogg.se
Postat av: Estelle

Jättefint nagerlack!

2006-12-27 @ 15:48:08
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback