Work, work and... work!

Ångrar att jag gick tillbaka till skolan, det var bara 6 elever (av 23!!) som var med på tekniken! 
Men ryktet hade spridit sig att vi skulle ha prov, så då stannande dom hela eftermiddan! Men det värsta var att vi hade prov! Oförbrett!! Eller.... enligt läraren så hade vi vetet om det hela November, yeah right! 
Aja alla som var där blev lika sshokad, men sa att ni är så duktiga och jobbar så ni får nog MVG! 
Sant eller falskt? Ja det får vi ju se! :) 

Aja nu blir det lite träning på SATS, sen... läxor! :(  
Åhh ja ser fram emot helgen! 

135993-176

Kommentarer
Postat av: cassandra

uscha för prov! har 2nu iveckan, och fick tillbaka ett idag. Buh!

Postat av: Tessan

Jag får panik nu Nea, HUR mycket prov? Matte, Musik, Engelska, So (??), Teknik? Jag skulle döda för att slippa matten, fatta att göra "det där" på planet, eller på hotellet..(spec. när man inte fattar ett skit..) i'm in bog trouble.!

2006-11-29 @ 05:57:14
URL: http://www.tenea.blogg.se
Postat av: Tessan

jag menade "big" inte bog!

2006-11-29 @ 05:57:39
Postat av: Tessan

btw, nea.. du har gjort bloggen skitsnygg (:

2006-11-29 @ 11:25:58
URL: http://www.tenea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback