Det här var ju väldans skoj ..

Intresseklubben fortsätter att anteckna!

KLÄDER
Jacka just nu? Haha, lillebrors munkjacka och myskjol ^^ FAB!
Skor? Ulltofflor á là Gotland!
Favoritfärg på kläder? Svart- det är ju lättmatchat och skit.
Favoritmaterial? Så länge det är mjukt och mysigt så! (; Bomull?
Favoritaffär? Din Sko aka. Min Sko!
Favoritmärke? Jag återkommer >.< Fröken Söt, kanske? Eller nää... Nää...Filippa K diggar jag, fast det är inte riktigt jag ;o Det är blandat, för tusan. VAGABOND!! Yo.

 PRYLAR
Plånbok? Mulberry!
Smycken? Konfa-korset, ett år sen konfan nästa helg förresten, förrasten! ^^ Skojsigt.
Solglasögon? Jaa, de är många, de kan ju knappast dö ut. Typ o.O 
Nagellack? Ett skumt namn (Makkalacka/Marrakech?) från Mavala.
Mp3? Hmpff, en liten blå sak
Mobil? Den är också liten.. Och svart.. Jao..

BLANDAT
I jackfickan just nu? Inget?
I väskan? Hah! Såndär almanacka/anteckningsbok, Rosebud, mobil, busskort, nycklar, pengar, anteckningsblock (igen^^), "nödkit", hårborste, mediciner, tuggummi, halstabletter. That's it, folks!
Jag är beroende av? Ovanstående
Vilken sorts lypsyl använder du? Försvarets + Rosebud 
Vad tror du på? Jag tror på människan! (Tommy Nilsson, ja) Och kärlek!
Vad köpte du senast? Ingen aning, men det kostade 118 kr den 1 april.. Hmm..
Husdjur? Dammråttor + en liten stor apa som brukar kallas lillebror. Ironi, ja.
Bor i? Lägenhet, of course!

Kommentarer
Postat av: Love

Det var en annorlunda lista, men rolig att läsa :-)

Postat av: Estelle

Kul lista!

2007-04-11 @ 19:51:52
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Alicia

Kul lista!

2007-04-25 @ 19:46:50
URL: http://alicia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback