Dagens lista

Dagens låt: If I used to love - Daniel Lemma 
Dagens dusch: Vid lunch. 
Dagen frisyr: Slarvig tofs. 
Dagens smink: None.
Dagens händelse: Hmm.... 
Dagens planer: Innedag!! (meaning: pendla mellan datan och TV:n!) 
Dagens vill ha: Se inlägget under. 
Dagens drog: Bloggar. 
Dagens tråkigaste: Att det är skola imorrn... 
Dagens måste: Se "mäklarna" ikväll samt läxor, boring! 
Dagens dricka: Jag lever på mitt vattenglas, som fylls  på var 10-minut (det blir ett jäkla springande kan jag lova!) 
Dagens köp: Spar mina pengar idag. 
Dagens mat: Fil, glass och makaroner. 
Dagens mående: Bra. 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hi. Take a look on my shoes
Marina (from France)

2006-11-20 @ 01:28:37
URL: http://escarpins-marinamode.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback