En Liten Update From Thailand

Hej Hopp, vad man blir stolt over N som har varsta kollen pa lilla bloggen!
Over forvantningarna :) Well, "Den andra halvan" are in Thailand. Och det ar grymt mysigt har vill jag lova!
Sol & Bad och Glass (Swensen's is the place!) det ar vardag har :)
Finns Swensen's bara har i Thailand? Well, min favorit-Swensen ligger i alla fall i Hua Hin! (: Vattnet ar blatt, himlen ar bla och jeansen ar superbilliga (och det ar icke fake!), det finns faktiskt seriosa stallen som saljer byssor i Thailand ocksa, and the place is Market Village. Allt ar inproppat i det lilla huset; Haagen Dasz, Lee, Levi's, Lacoste, Swensen's (!) , Espirit och mycket mer! Nu ar det ju inte sa att jag har handlat overallt, men, jag ar fett stolt over att ha hittat ett par supersnyggga Lee-jeans for 220 svenska kronor. I Bangkok ville de minsann ha lika mycket for ett par (fake) Victoria-byssor, nicht gut :)
Tjaa, livet leker i Thailand, Tuk-Tuk ar nu min stora skrack (Spindlar kan slanga sig i vaggen!) Tuk-Tuken vi akte igar var livsfarlig, ocksa tappade lillebror sin nya keps, vilket inte gjorde honom pa sitt basta humor :)
Klockan ar nu 14.43 i Hua Hin, solen gassar och lillebror har en ny keps, om 6 dagar sitter jag pa flyget hem, det ar inte nagot man ser fram emot, direkt. Imorgon ska vi do some snorkling, nagon som vet vad man gor?

Kommentarer
Postat av: SweGirl86

Åh Thailand...vill också dit. Min pojkväns familj bor där. Hoppas du har det härligt och njuter av solen och värmen! :)

Postat av: Tessan

Jag myser som tusan! :)

2006-11-25 @ 13:35:35
URL: http://www.tenea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback