Lov!

Så, helgen spenderades på Gotland. Svullade godis, choklad, lax och wienerbröd som tusan, men pfft, vem gjorde inte det?
Alltså behöver man inte skämmas "direkt-så-jättemycket" om man typ rullar nerför backen.
Jag överväger att rulla. Tror jag. Det borde ju gå snabbare? Fast tusan vad ont man borde få... Men om man har en bra nerförsbacke så borde ju uppförsbacken (som självklart kommer efter nerförsbacken) gå hyfsat snabbt.
Mycket mer effektivt än att gå! Någon kalori borde ju gå åt? Det finns ju någon pilatesövning som går ut på att rulla, och då tränar man magen! Värt ett försök åtminstone. Ok, nog om det.
Som sagt så var jag på Gotland över helgen. Och det kom snö! Ni vet; vitt och blött och kallt och såå oaprilligt!
(April är ju bara 1 månad till Maj! Och två till Juni!! Och Juni = Skolavslutning = Sommarlov, kärlek!)
 
Det var väl det, sedan bär det av till akupunktur och min kära sjukgymnast, scary. Ni vet, gammal idrottsskada, som för den delen inte är speciellt gammal, och inte heller är en skada eftersom det är ledproblem, jag börjar bli till åren, ja. ^^
Funderar också på nya dojor, men mina "Din Sko"-skor verkar inte finnas längre, förutom på Drottninggatan och dit orkar jag inte gå. Blä. Men andra intressanta kandidater finns, och ni får gärna rösta fram ett eller flera par som ska köpas eller icke köpas!

Och de tävlande är:


Silvriga gympadojor,
Skopunkten (inte så hållbara kanske, men fett fina!)

Ännu mer silver, Din Sko

Sandal, La Redoute

Ballerina, Wedins

Svarta lågskor, Vagabond

Pumps, Asos




ChuppChupp, det var det, kompisar!





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :D

Postat av: Tiinisen

hehe jag lovar, jag har fösökt, men förr eller senare glömmer jag ett par framme och då försvinner de snabbare än kvickt.. men nu ska jag vara mer bestämd och slänga ett par av HENNES skor om hon skulle slänga nått par av mina. Och förresten det där första paret skor finns på DinSko oxå, jag har haft dom hemma men var för stora så de lämnades tillbaks, tycker dock fortfarande att de är fett snygga! kanske inte så passande skor till sommarn, då man kanske föredrar lättare och mindre skor, men dom är ju faktiskt inte så tjocka.. svårt val..

2007-04-10 @ 17:48:54
URL: http://thesatisfiedcony.blogg.se
Postat av: Tiinisen

hehe.. vi får väl se vem som slänger mest.
Och jo, du har så rätt. än så länge skulle de där skorna funka utmärkt!!

2007-04-10 @ 20:05:55
URL: http://thesatisfiedcony.blogg.se
Postat av: Sara

solglasögonen kommer ifrån Lindex tror jag men de är rätt gamla... hitta dem på google ;)
Jag tycker de sista pumpsen var urläckra! :D
kram

2007-04-12 @ 11:46:50
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback