Talking about go wtih the flow!

Lista hittad hos typ varenda uppdaterad bloggare, även här! Unbelievable!

Fyra saker om mig:

Fyra jobb jag haft:
1. Barnvakt, helt seriöst.
2. Tidningsutdelare, snacka om att bli inte lite utnyttjad. Kan klassas som prostituteri! (Prosit?) Skitlön...
3. Öhm...prao, räknas det?
4. Öhm...prao...igen?

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Den med Johnny Depp! Ni vet, den läskiga...Sleepy Hollow, anno -98. Även om jag bara sett hela en gång...
2. Simpsons, yeah!
3. OC- the movie, måååste väl vara på G snart?
4. ShrekShrekShrek! Oh, yes.
Donkey!  The åsna in my dreams!

Fyra ställen jag bott på:

1. Stockholm
2. Stockholm
3. Stockholm
4. Stockholm

Fyra TV-program jag älskar att titta på:

1. OC
2. Desperate Housewifes
3. Grey's antaomy
4. Medium, Cityakuten, och så var det något mer... Prison Break!
Chupp, chupp. No comments.

Fyra platser jag har semestrat på:
1. Gotland, Gotland, Gotland...
2. USA, twice! (15 och 9 år sedan...typ...)
3. Grekland
4. Thailand
Och så får man ju inte glömma, FINLAND! Respekt...

 Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Hotmail
2. Aftonbladet/Expressen, är det bussigt att läsa båda när de är konkurrenter..?
3. YouTube, mitt sjunde hem!
4. Är och förblir hemlis, då N antagligen skulle slå mot mig, vilket hon inte skulle göra.. Men i alla fall.

Mina favorit-maträtter:
1. Pappas mat
2. Mammas mat
3. Min mat (det inkluderar min och N's mat på HKK:n, "TOPPEN!")
4. Efterrätt

Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:

1. Thailand
2. Thailand
3. Thailand
4. På planet till Thailand


Nu känner jag mig grymt fab och uppdaterad! Ni också? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback